Feedback & klachten

Feedback of klachten

Wil je ons een compliment geven, heb je een tip of een klacht over de zorg die je ontvangen hebt? Vul dan onderstaand formulier in. Jouw feedback helpt ons om nog betere zorg te kunnen verlenen

OPB wil graag dat het goed gaat met iedere cliënt. Toch kan er een situatie ontstaan waarin er een klacht is. Wij nemen iedere klacht serieus en hebben een klachtenregeling.

Er zijn twee routes. De eerste route is een gesprek met het bestuur van OPB. Neem dan contact op met Wilma Boom-Pelle via wilma@boom-opb.nl of 076-5420722. Het doel van dit gesprek is om snel een oplossing te vinden voor het probleem. Hoe sneller klachten worden besproken, hoe eerder een oplossing kan worden gevonden.

De tweede route is het voorleggen van de klacht aan onze onafhankelijke klachtenfunctionaris van P3NL. Is het niet gelukt het probleem op te lossen door middel van het gesprek met het bestuur, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de klachtenfunctionaris. Klachten mogen ook direct, zonder voorafgaand klachtgesprek, aan de klachtenfunctionaris worden voorgelegd.

Meer informatie vind u onder deze knoppen: